У цьому розділі ви можете знайти відповіді на багато питань щодо роботи нашого сайту. Якщо ви не знайшли інформації, що вас цікавить, то можете надіслати нам запит за допомогою .

Для чого потрібна кнопка "Повторити замовлення" у розділі "Мої замовлення"?

За допомогою цієї кнопки клієнт може помістити у кошик усі товари з будь-якого раніше оформленого замовлення.

Як поєднати два або кілька замовлень в одне?

Об'єднання кількох замовлень в одне, на жаль, технічно неможливе.

У крайньому випадку, можна анулювати оформлені замовлення та оформити новий із загальним складом.

Чи можна змінити адресу доставки оформленого замовлення?

В оформленому замовленні зміна адреси неможлива.

У крайньому випадку можна в особистому кабінеті вибрати замовлення, для якого хочете змінити адресу, натиснути посилання Повторити замовлення та вказати іншу адресу доставки, а старе замовлення скасувати.

Як анулювати замовлення чи окремий товар із замовлення?

Щоб анулювати замовлення або товар із замовлення:

  • Зайдіть у розділ Мої замовлення ;
  • Знайдіть потрібне замовлення;
  • Натисніть на посилання Скасувати замовлення .

Примітка : скасувати замовлення можна лише до того, як воно сплачено.

Як дізнатися про стан замовлення?

Покупець може простежити стан замовлення безпосередньо на сайті інтернет-магазину в Персональному кабінеті. Крім цього він отримує повідомлення електронною поштою при оформленні замовлення, його оплаті та передачі замовлення до служби доставки.

У разі виникнення запитань клієнт завжди може звернутися до служби роботи з клієнтами по телефону та отримати повну інформацію про стан замовлення.

Як дізнатися про стан замовлення?

Покупець може простежити стан замовлення безпосередньо на сайті інтернет-магазину в Персональному кабінеті. Крім цього він отримує повідомлення електронною поштою при оформленні замовлення, його оплаті та передачі замовлення до служби доставки.

У разі виникнення запитань клієнт завжди може звернутися до служби роботи з клієнтами по телефону та отримати повну інформацію про стан замовлення.

Що вводити в полі 'Місцезнаходження' при оформленні замовлення?

У полі 'Місцезнаходження' введіть перші літери Вашого міста, після чого система підвантажить список доступних міст, виберіть Ваше місто зі списку.

Наступним кроком система запропонує Вам доступні способи доставки даного регіону.

Маю купон на знижку. Як мені ним скористатися?

Купон знижок дозволяє отримати персональну знижку товару. Для цього при оформленні замовлення в розділі Мій кошик вкажіть код купона знижки у спеціальному полі.

BeautyOnline

Ласкаво просимо до інтернет-магазину професійної косметики!

BeautyOnline – компанія, готова запропонувати вашій увазі повний асортимент продукції для догляду за обличчям, тілом та волоссям.
Ми пропонуємо нашим покупцям: високоякісну, ексклюзивну професійну, а також космецевтичну та класу люкс косметику від офіційних європейських та американських постачальників і гарантуємо вам справжню якість товару.



Докладніше про магазин

Що нового?


Всі новини та акції